Check out my instagram

Therapy

" Wahai jiwa yang tenang, kembalilah kepada tuhanmu dalam keadaan REDHA lagi diredhai. Masuklah dalam golongan hambaku yang soleh, masuklah dalam SYURGAKU"

sesungguhnya balasan bukan dari makhluk, tapi dari KHALIK. Allah s.w.t tidak pernah terlepas pandang dengan apa yang kita minta & lakukan.

mungkin kita minta dan minta, tapi masa nya belum tiba.
Bersabarlah wahai hati.

my mom whatsapp that to our family group. yup, we have a group, its called ladies & 1 gentlemen.
hehe, well the words helped me today.
tq ma.

I had enough of facebook for now. Buka2 je baca itu ini. like seriously aku tak ada kerja lain dah ke?
don't wanna waste my time with facebook. Time, which is a luxury for me right now.
Kalau tidur tu macam taknak bangun. astaghfirrullahalazim.

k lah.
Irdina da bangun.


No comments